دلتنگ نمی شوند برایت

من جایِ تمام کسانی که

بی تابِ چشمهایت نیستند

من جایِ تمامِ کسانی که

گفتند دوستت دارم و تو ماندی

و آن ها نماندند

من جایِ تمامِ بوسه های

نیمه راه

آغوش هایِ جا مانده

جایِ تمامِ - یادم تو را فراموش - ها

من اصلا جای خودِ خدا هم

دلم برایت تنگ شده

بگذار مردم بگویند کفر می گوید

گفتم مردم ؟

اصلا من را چه به مردم

من را همان خدا که چشمانِ تو را آفرید

تا من دیوانه ات شوم

کافیست !

همه چیز زیرِ سرِ همین خداست

که تو را بی هیچ دلیلی انقدر

برایِ دلِ من عزیز کرده

که حتی به وقتِ دلگیری

دلتنگت باشم

همین خدایی که

می داند تو گذرت هم این حوالی نمی خورد

اما باز کلمات را

مجبور به نوشتن برای تو می کند

من

جای تمام کسانی که کنارت هستند

جای تمام کسانی که تو را می بینند

جای تمام کسانی که در قابِ چشمانت

جا دارند

جای تمام کسانی که تو هرروز از حوالیِ شان

گذر می کنی

دلم برایت تنگ شده...



#علی_عزیزی

❣💕❣💕❣💕❣💕❣